Sunday 13 September 2015

Overnights oat menggunakan susu kambing madu.

Teks : Norwani sulikin

Entri 46

Semenjak diperkenalkan dengan susu kambing madu saya telah bertukar sepenuhnya ke susu kambing madu ini. Jika dahulu saya menggunakan susu Segar untuk overnight oat ini tetapi sekarang saya menggunakan susu kambing madu pulak. Lebih sedap Dan tak perlu tambah gula.

Berikut adalah resepi overnight oat saya menggunakan susu kambing madu. Selain menyihatkan ia juga menjimatkan. Dan semestinya lebih murah.

Bahan-bahan



1 cawan susu kambing madu
1 cawan Rolled oat
Kismis
Balang kaca


Cara-cara


Masukkan rolled oat didalam balang


Masukkan kismis


Dan susu kambing madu

Dan hasil nya adalah


Jangan lupa Simpan overnight oat ini didalam peti sejuk semalaman. Resepi sesuai untuk sesiapa yang ingin memula kan diet yang sihat Dan Kenyang.

Dan untuk mendapatkan susu kambing madu boleh hubungi saya pm/ whatapps 0175539912. COD di cheras, Sri Petaling Dan Westport.










No comments:

Post a Comment