Thursday 4 June 2015

Biskut raya butter cookies dan coklat chip

Text : Norwani bt sulikin

Entri 22

Tahun ini buat pertama kali saya memberanikan diri mengambil tempahan biskut raya. Sample buat masa ini masih diedarkan kepada para sahabat.

Sentiasa dalam solat memohon bantuan sebab saya sendiri ada pasang surut tahap kerajinan. Kadang-kadang bila emosi rajin menjelma saya boleh menyiapkan dua jenis biskut (50 biji) dalam satu masa. Bila masa malas sebiji biskut pun malas nak buat.


Hanya dua jenis biskut ini sahaja saya mampu untuk menerima tempahan buat masa sekarang.

Biskut juga datang dengan pakej ekonomi iaitu

Biskut butter cookie - RM 15 (30 pcs)
Biskut coklat chip - RM 15 ( 30 pcs)

Hantaran terus jika anda di sri petaling atas sekitar westport. Untuk kawasan bandar kuala lumpur akan dilakukan pada hari minggu. Takut tak sempat dilakukan pada hari biasa.

Jangan lupa menempah ye. Boleh hubungi saya. Norwani - 0175539912

No comments:

Post a Comment