Wednesday 22 July 2015

Tempahan Biskut raya

Teks : norwani sulikin

Entri 34

Alhamdulillah tahun ini adalah tahun pertama saya mengambil tempahan untuk bbiskut raya. Saya mengambil tiga jenis biskut untuk tempahan.
1. Biskut Coklat chip
2. Biskut butter
3. Semperit susu


Alhamdulillah. Rezeki dibulan puasa. Menerima tempahan dari majikan di pejabat sebanyak 35 pek untuk pekerja. Selama dua hari juga lah saya menyiapkan tempahan. Rezeki juga saya mengambil risiko membeli oven lebih besar untuk menyiapkan tempahan ini.


Tempahan siap lagi seminggu kita berhari raya. Diharap semua biskut seperti sample yang diberi sewaktu sebelum bulan puasa.
Selain dari itu saya juga menerima tempahan dari online juga offline dari saudara mara dan rakan-rakan.
Insyaallah saya akan menghasilkan lebih banyak produk untuk hari raya pada tahun hadapan.




No comments:

Post a Comment