Sunday 19 April 2015

HERO HATI SAYA - MUHAMMAD UZAIR AFNAN

Teks : Norwani bt Sulikin

Entri 6

Memperkenalkan, hero hati saya, setahun setengah menunggu baru Allah berikan rezeki. Alhamdulillah


Nama : Muhammad Uzair Afnan
Umur : 5 bulan
Hobi : menyorok bawah sofa

sudah pandai meniarap, ke depan dan kebelakang. banyak akal, kadang-kadang pening ummi nak melayan. kalau diingatkan perangai seperti ummi.

Walaupun banyak pancaroba yang terpaksa ditempuhi selama setahun setengah sebelom Allah memberikan nikmat kehamilan, selepas itu nikmat bersalin yang akan saya ceritakan, tetapi sehingga kini saya masih tidak menyangka Allah memberikan saya nikmat menjadi seorang ibu.

setiap hari walau penat tetap segar bila bermain bersama hero ini.

semoga uzair menjadi anak yang soleh, yang taat pada ajaran islam dan menyayangi orang sekeliling. yang paling penting semoga uzair mendapat jodoh yang baik dan boleh membawa uzair ke syurga.

amin.

No comments:

Post a Comment