Sunday 26 April 2015

SURAT KEPADA CIKGU - 1

teks : norwani bt sulikin

Entri 10

kepada cikgu,

ketahuilah saya bukan la pelajar pemalas,saya sangatlah sibuk menyelesaikan dua majlis kesyukuran untuk anak saya. oleh kerana itu segala kerja rumah saya terpaksa ditunda.

satu majlis kesyukuran telah diadakan yang bakal saya ceritakan nanti, tetapi saya sangat lah runsing bila mana kerja sekolah saya tidak menjadi didalam blog. agak kelakar tetapi itulah ciri-ciri saya yang suka kalah dipertengahan jalan. alhamdulillah suami lagi sekali penyelamat yang memberi semangat untuk menyambung semula kisah didalam blog ini.

jadi sebelom saya bermula dengan kisah majlis kesyukuran yang penuh dengan drama saya menyampaikan entri ini dahulu sebagai nota diatas kelewatan saya menyambung kelas ini.

sekian



anak murid yang degil.



No comments:

Post a Comment